Wzrost konkurencyjności SILVAM-EX poprzez kontynuację udziału w targach międzynarodowych w ramach programu branżowego Moda Polska
Krótki opis projektu : Firma SILVAM-EX Tomasz Michalski Piotr Tyca Spółka Jawna (SILVAM- EX) opracowała projekt kontynuacji swojej aktywności zagranicznej podczas międzynarodowych targów i misji wyjazdowej, który w pełni odpowiada założeniom Programu Promocji Branży Moda Polska. Kluczowymi rynkami perspektywicznymi wskazanymi również w w/w Programie będą rynki Chin, USA i Ukrainy. SILVAM-EX od wielu lat prowadzi działalność eksportową, zdobywając dzięki temu wiedzę na temat trendów rynkowych, specyfiki działania na poszczególnych obszarach oraz oczekiwań klientów odnośnie wyrobów jubilerskich. Działania w ramach projektu zostały dobrane w taki sposób by rozszerzyć działalność eksportową firmy poprzez zwiększoną aktywności Spółki na rynkach Chin, USA oraz Unii Europejskiej. Dodatkowo nowością zaplanowaną w ramach projektu będzie udział przedstawicieli Spółki w misji wyjazdowej na Ukrainę w 2020 r., która będzie realizowana w trakcie targów mody - Kyiv Fashion, na których zostanie zorganizowane stoisko narodowe. Przedsięwzięcie prezentowane w niniejszej aplikacji zostało przygotowane na podstawie posiadanej przez firmę strategii rozwoju działalności zagranicznej oraz stanowi kontynuację aktywności firmy realizowanej w ramach projektu - POIR.03.03.03-22-0013/17. Należy w tym miejscu zaznaczyć, iż działania planowane w ramach niniejszego wniosku stanowią kontynuację oraz rozszerzenie aktywności Wnioskodawcy w stosunku do poprzedniego projektu. Spółka przygotowała w ramach projektu 11 powiązanych ze sobą zadań, w tym 10 imprez targowych związanych z organizacją stoiska promocyjnego SILVAM-EX, oraz 1 (jednej) misji wyjazdowej na Ukrainę w ramach targów mody w roku 2020. Przedmiotem oferty Wnioskodawcy propagowanej w ramach projektu będzie dedykowana dla poszczególnych obszarów biżuteria srebrna z bursztynem.
Głównym celem projektu jest wzrost konkurencyjności Spółki SILVAM-EX poprzez kontynuację aktywności zagranicznej podczas międzynarodowych targów i misji wjazdowej w ramach programu promocji branży mody polskiej.
Wśród najważniejszych rezultatów planowanych do osiągnięcia w ramach projektu należy wskazać:
- Liczba zagranicznych kontraktów handlowych w wyniku projektu – 11 szt. (do roku 2024);
- Przychody ze sprzedaży produktów na eksport – 6 910 900 zł (suma za okres 2020-2024);
- Przychody ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem projektu – 6 910 900 zł (suma za okres 2020-2024).
Uczestnictwo przedsiębiorstwa w projekcie w ramach Programu Promocji Branży Moda Polska, ma na celu umocnienie pozycji Spółki na wskazanych rynkach perspektywicznych. Wskazane powyżej rezultaty będą wynikiem kontynuacji działalności marketingowej SILVAM-EX w USA, Chinach i UE. Dzięki zaplanowanej promocji będzie możliwe umocnienie pozycji Spółki na rynku oraz kontynuacja budowy marki.
Budżet programu 8,61 MLN EUR